Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logo Connect üzerinden e-fatura gönderilmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Faturanın hatalı olması: Gönderilen e-fatura zarfı hatalı bir durum kodu almışsa, alıcının sistemine ulaşmaz ve yeniden gönderilmesi gerekir 13.
- e-Fatura statüsünün yanlış olması: Faturanın "GİB'e Gönderilecek" statüsünde olmaması, gönderimin engellenmesine neden olur 13.
- Cari hesabın e-fatura mükellefi olmaması: e-Fatura mükellefi olmayan bir müşteriye e-arşiv faturası gönderilmesi durumunda bu hata mesajı alınır 4.
Bu durumların düzeltilmesi için Logo Connect üzerindeki ilgili filtrelerin ve ayarların kontrol edilmesi ve gerekli düzenlemelerin yapılması gerekmektedir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: