Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logo Connect üzerinden e-fatura gönderilememesinin birkaç nedeni olabilir:
- Geçersiz Cbc:ProfileID elemanı 3. Bu tür hatalar, ilgili faturanın hatasının düzeltilmesiyle çözülebilir 3.
- Şematron hatası 3. Bu durumda fatura, Gelir İdaresi Başkanlığı'na gönderilemez 3.
- Durum kodları 4. "ZIP dosyası değil", "zarf ID uzunluğu geçersiz" gibi hatalar alındığında faturalar yeniden gönderilmelidir 4.
- Sistem hatası 4. Alınan durum kodu sistem hatası ise, belge veya zarfta değişiklik yapılmaz ve fatura tekrar gönderilir 4.
e-Fatura gönderiminde yaşanan sorunlar için Logo Kurumsal Bayisi veya Logo destek ekiplerinden yardım alınabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: