Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kalite uzmanı, şirketlerin üretim, kalite politikaları ve hedefleri doğrultusunda, ürünlerin kalitesini, test prosedürlerini ve kalite sorunlarını takip eder, ilgili departmanlara rapor sunar ve sorunları çözmek için çalışmalar yürütür 23.
Kalite uzmanının bazı görevleri:
- Kalite yönetim sistemi için dokümantasyon hazırlamak ve denetlemek 23.
- Kalite standartları doğrultusunda sistem ve proses dokümanları oluşturmak 23.
- Kalite iç tetkik planlarını hazırlamak ve iç tetkiklerin yapılmasını sağlamak 2.
- Kalite eğitimleri düzenlemek ve eğitimci rolü üstlenmek 3.
- Araştırma planları gerçekleştirmek ve yönetimini sağlamak 3.
- Düzeltici ve önleyici faaliyetleri takip etmek 3.
Kalite uzmanları, özel kurum ve kuruluşlar, kamu kurumları, üniversiteler ve şirketlerde çalışabilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: