Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ISO 9001'in 8 temel ilkesi şunlardır:
- Müşteri Odaklılık: Müşteri gereksinimlerini anlamak, beklentilerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini sağlamak 12.
- Liderlik: Organizasyon içinde kalite ve sürekli iyileştirme konusunda vizyon sahibi olmak 13.
- İnsan Kaynakları Yönetimi: Çalışanların katılımını teşvik etmek, eğitim ve gelişim fırsatları sağlamak 13.
- Süreç Yaklaşımı: Süreçlerin anlaşılması, yönetilmesi ve sürekli olarak iyileştirilmesi 13.
- Sistem Yaklaşımı: Organizasyonun bir bütün olarak ele alınması ve sistem arasındaki ilişkilerin anlaşılması 13.
- Sürekli İyileştirme: Performans ve kalitenin sürekli olarak artırılması için süreçlerin gözden geçirilmesi 13.
- Karar Verme Yaklaşımı: Kararların veri ve kanıtlara dayalı olması 13.
- İlişkilerin Yönetimi: Tedarikçiler ve diğer paydaşlarla sağlam ilişkiler kurulması 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: