Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-ticarette güven damgası almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Yetkili Kurumu Belirleme: Türkiye’de güven damgası vermeye yetkili kuruluşlar, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) ve Ticaret Bakanlığı tarafından yetkilendirilen diğer kurumlardır 24.
- Gerekli Şartları Sağlama: E-ticaret sitesinin güven damgası alabilmesi için kişisel veri ve ödeme bilgisi güvenliği, TSE onaylı sızma testi, kanun ve kurallara uygunluk gibi şartları sağlaması gerekir 12.
- Gerekli Belgeleri Hazırlama: Başvuru sırasında vergi levhası, ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri, adli sicil belgesi gibi belgelerin hazırlanması gerekir 24.
- Başvuruyu Yapma: Başvuru, yetkili kurumun online başvuru platformu üzerinden yapılır 24. Başvuru sırasında gerekli belgeler sisteme yüklenir ve başvuru ücreti ödenir 2.
- Denetim ve Onay Süreci: Başvuru tamamlandıktan sonra yetkili kurum, e-ticaret sitesini belirlenen standartlara uygunluk açısından denetler 2. Güvenlik ve gizlilik şartlarının sağlandığı tespit edilirse, güven damgası onaylanır 2.
- Damgayı Alma ve Kullanma: Onay süreci tamamlandıktan sonra, e-ticaret sitesi güven damgasını web sitesine entegre eder 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: