Buradasın
Dokuman yönetim sisteminde hangi modüller bulunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Doküman Yönetim Sistemi (DYS) modülleri genellikle aşağıdaki özellikleri içerir:
- Merkezi Depolama: Belgelerin tek bir dijital platformda toplanması 23.
- OCR Teknolojisi: Taranan fiziksel belgeleri dijital ortama aktarma ve aranabilir hale getirme 23.
- Versiyon Kontrolü: Belgelerin farklı versiyonlarını takip etme ve değişiklikleri izleme 23.
- Arama ve Filtreleme: Belgeleri anahtar kelime, tarih, belge türü gibi kriterlere göre arama 23.
- Güvenlik ve Erişim Yönetimi: Kullanıcı erişim yetkileri tanımlama ve belgelerin güvenliğini sağlama 23.
- Otomasyon ve İş Akışı Yönetimi: Belgelerin onay süreçlerini otomatikleştirme 23.
- E-posta Bildirimi: Belge değişiklikleri hakkında ilgili kişilere otomatik bildirimler gönderme 1.
- Loglama ve Tarihçe: Belgeler üzerinde yapılan tüm işlemlerin kaydını tutma 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: