Buradasın
Dokuman yönetim sisteminde hangi modüller bulunur?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Doküman yönetim sistemlerinde bulunan bazı modüller:
- Temel doküman yönetim sistemi: Belgelerin depolanması, indekslenmesi ve güvenli bir şekilde paylaşılmasını sağlar 1.
- İş süreçleri yönetimi (BPM) sistemi: Belge süreçlerinin otomatikleştirilmesini ve iş akışının yönetilmesini sağlar 1.
- Kaynak yönetimi sistemi: Grafik, video ve ses dosyaları gibi dijital kaynakların depolanması, düzenlenmesi ve paylaşılmasını sağlar 1.
- Kayıt yönetimi sistemi: Yasal gereksinimlere uygun olarak belgelerin arşivlenmesini ve saklanmasını sağlar 1.
- QDMS doküman yönetim modülü: Merkezi ve güvenli doküman yönetimi, hızlı onay süreçleri ve doküman yaşam döngüsü yönetimi gibi özellikler sunar 4.
Ayrıca, doküman yönetim sistemlerinde dijital depolama, belge düzenleme, arama, versiyon kontrolü, erişim kontrolü, güvenlik, belge paylaşımı, izleme ve raporlama gibi temel modüller de bulunur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: