Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Web çağrı merkezi, web sitesi üzerinden doğrudan çağrı merkeziyle müşterilerin iletişim kurmasını sağlayan bir teknik çözümdür 2.
Bu sistem sayesinde kullanıcılar, web sitesini terk etmeden sorular sorabilir veya danışmanlık alabilirler 2. Web çağrı merkezi, genellikle WebRTC teknolojisi üzerine kuruludur ve ek uygulama yüklemeye gerek kalmadan tarayıcı üzerinden çalışır 2.
Web çağrı merkezinin bazı avantajları:
- Reklam ve satış: Satış dönüşümlerini artırır ve reklam bütçesinin daha verimli kullanılmasını sağlar 2.
- Agent çalışması: Gelen çağrılar anında boşta olan bir agent'a yönlendirilir ve performans analizi yapılabilir 2.
- Müşteri için kolaylık: Müşteriler, uluslararası aramalar için ek ücret ödemeden agent ile iletişime geçebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: