Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Asansör bakım sözleşmesi, asansörlerin düzenli bakım ve onarım hizmetlerinin sağlanması için asansör firması ile bina yöneticisi arasında yapılan sözleşmedir 14. Bu sözleşme ile asansör firması, belirlenen düzen ve şekilde bakım ve onarımları gerçekleştirmekle yükümlü olurken, bina yönetiminin yükümlülükleri arasında ücretin ödenmesi ve gerekli denetimlerin yapılması yer alır 4.
Asansör danışmanlık sözleşmesi hakkında ise bilgi bulunamamıştır.
Asansör bakım sözleşmesinin bazı unsurları şunlardır:
- Bakımın kapsamı 2. Yağlama, temizleme, kontrol, kurtarma çalışmaları ve ayarlama gibi işlemleri içerir 2.
- Ücret 1. Bakım ücreti, sözleşmede belirtilen şartlarda ve peşin ya da taksitli olarak ödenir 1.
- Sözleşme süresi 4. Genellikle bir yıllık süre için yapılır, ancak tarafların anlaşmasıyla süre uzatılabilir veya yeni bir sözleşme yapılabilir 4.
- Sorumluluklar 5. Asansörlerin bakım ve kontrollerinin idari, hukuki ve cezai sorumluluğu bina yöneticisine aittir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: