Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apriori analizi, büyük veri kümelerinde ortak öğe kalıplarını bulmak için kullanılan bir birliktelik kuralları analizi yöntemidir 12.
Apriori analizinin kullanım alanlarından bazıları şunlardır:
- Market sepeti analizi 123. Müşterilerin alışveriş alışkanlıklarını analiz ederek, hangi ürünlerin birlikte satın alındığını belirler ve bu bilgileri kullanarak satış stratejilerini optimize etmeyi sağlar 123.
- Dolandırıcılık tespiti 2. Kredi kartı kullanım verilerine dayanarak dolandırıcılık girişimlerini tespit etmeye yardımcı olur 2.
- Çapraz pazarlama ve promosyon analizi 3. Farklı ürün grupları arasındaki ilişkileri analiz ederek, etkili pazarlama stratejileri geliştirmeyi sağlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: