Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Uçuşunuz iptal olduğunda yapmanız gerekenler şunlardır:
- Havayolu Çalışanlarına Nazik Davranın: Gecikme havayolu çalışanlarının suçu değildir ve çoğu zaman bilgi veremeyebilirler 1.
- Alternatif Uçuş Talep Edin: Havayolu şirketinden sizi en kısa zamanda başka bir uçuşa yönlendirmesini isteyin 2.
- Bilet İadesi veya Tazminat Hakkı: Biletinizin tamamen iade edilmesini veya tazminat talep etme hakkınızı araştırın 3. AB Yönetmeliği'ne göre, uçuşunuz 3 saatten fazla gecikirse tazminat alabilirsiniz 12.
- Ek Masrafları Saklayın: Konaklama, yiyecek ve içecek gibi ek masraflarınız varsa, bunları belgeleyin ve daha sonra tazminat talebinizde kullanın 3.
- Resmi Başvuru Yapın: Gerekli belgeleri topladıktan sonra, havayolu şirketinin web sitesi üzerinden veya ofisine yazılı bir başvuru yaparak tazminat talebinde bulunun 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: