• Buradasın

    Pegasus hava yolları bilet iptali nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Pegasus hava yollarından alınan bir biletin nasıl iptal edileceği, biletin hangi sınıftan alındığına ve uçuşa ne kadar süre kaldığına bağlı olarak değişir 3.
    Pegasus hava yollarından alınan bir biletin iptal edilmesi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    • flypgs.com veya Pegasus mobil uygulaması üzerinden 1. Bilet, bu kanallar üzerinden alındıysa, biletleme anından itibaren belirli süreler içinde iptal edilebilir ve paranın tamamı iade alınabilir 1.
    • Acente veya çağrı merkezi aracılığıyla 2. Bilet, bu kanallar üzerinden alındıysa, değişiklik ve iptal işlemleri için biletin alındığı acente ile iletişime geçilmeli veya 0888 228 12 12 numaralı çağrı merkezi aranmalıdır 2.
    Pegasus bilet iptali ile ilgili güncel bilgilere ulaşmak için Pegasus Hava Yolları'nın resmi web sitesi olan flypgs.com ziyaret edilebilir 5.
    Bilet iptali işlemleri ile ilgili detaylı bilgi almak için 0850 840 23 69 numaralı müşteri hizmetleri ile iletişime de geçilebilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Pegasus açık bilet nasıl kullanılır?

    Pegasus açık bileti kullanmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Online İşlemler: Pegasus'un web sitesi veya mobil uygulaması üzerinden PNR kodunu kullanarak açık biletinizi kullanabilirsiniz. 2. Çağrı Merkezi: 0 850 242 81 17 numaralı çağrı merkezini arayarak da açık biletinizi kullanabilirsiniz. Açık bilet kuralları: - Açık biletler, biletin satın alındığı tarihten itibaren 1 yıl içinde kullanılmalıdır. - Açık bilet, üzerindeki ismin değiştirilemez ve başkasına devredilemez. - Bilet tarihlendirirken, yeni uçuş tarihinde arada ücret farkı varsa bu fark üzerine eklenir.

    Pegasus iptal edilen bilet ücreti ne zaman hesaba geçer?

    Pegasus'tan iptal edilen biletlerin ücret iadesi, 3-7 iş günü içerisinde kredi kartına yapılır. İadenin ödeme yöntemine ulaşması, bazen 7-14 iş gününü bulabilir. Biletlerin, flypgs.com üzerinden doğrudan satın alınmış olması gerekir; acenteler veya aracı kurumlar üzerinden satın alınan biletlerin iadesi için ilgili web sitesinin müşteri hizmetleri aranmalıdır.

    Pegasus uçak bileti kaç gün önce değiştirilebilir?

    Pegasus uçak biletinin değiştirilebileceği süre, biletin sınıfına ve uçuşa kalan süreye bağlı olarak değişir: İç hatlar standart ücret sınıflarında: Uçuşa 2 saat ve 2 saatten fazla zaman kaldığında 850 TL işlem bedeli ödenir. İç hatlar business flex ücret sınıflarında: Uçuşa 2 saat kalana dek yapılacak bilet iptal ve değişikliklerinde herhangi bir işlem ücreti talep edilmez. Dış hatlar promosyon ücret sınıflarında: Uçuşa 2 saat ve daha fazla zaman kaldığında 40 ila 80 EUR işlem bedeli ödenir. Genel olarak, Pegasus bilet değişikliği için en uygun zaman, uçuş tarihinden en az 7-14 gün öncesidir. Bilet değişikliği işlemleri, Pegasus'un resmi web sitesi, mobil uygulaması veya müşteri hizmetleri aracılığıyla yapılabilir.

    Pegasus iptal edilen bilet ücreti nasıl kullanılır?

    Pegasus'ta iptal edilen bilet ücretinin nasıl kullanılacağına dair bilgi bulunamadı. Ancak Pegasus'ta bilet iptali ve ücret iadesi ile ilgili bazı bilgiler şu şekildedir: Pegasus'tan promosyon sınıflı bir bilet alındığında, uçuşa 12 saat ve 12 saatten fazla bir süre kaldığında ücret iadesi yapılmaz. Standart sınıflı bir uçak bileti alındığında, uçuşa 2 saat ve 2 saatten fazla zaman kaldığında değişiklik yapıldığında 850 TL işlem bedeli talep edilir. Business Flex sınıf olarak alınan bir bilet iptal veya değişiklik yapıldığında, bilet hizmet bedeli hariç tüm tutarlar iade edilir. Bilet iptal veya değişiklik işlemleri, Pegasus’un resmi web sitesi, mobil uygulaması veya yetkili acenteler aracılığıyla gerçekleştirilebilir. Daha fazla bilgi için Pegasus'un iletişim kanallarından destek alınabilir: Pegasus resmi web sitesi. Pegasus mobil uygulaması. Pegasus müşteri hizmetleri. Pegasusiletisim seyahat acentesi. Sosyal medya.

    Pegasus hangi durumlarda iptal eder?

    Pegasus Havayolları, uçuşlarını aşağıdaki durumlarda iptal edebilir: 1. Hava koşulları: Kötü hava koşulları nedeniyle uçuşlar iptal edilebilir. 2. Teknik problemler: Uçaklarda meydana gelen teknik arızalar uçuş iptallerine yol açabilir. 3. Operasyonel nedenler: Havayolu şirketinin operasyonel kararları doğrultusunda uçuşlar iptal edilebilir. Ayrıca, Avrupa Birliği'nin EC 261/2004 düzenlemesi ve Türkiye’deki Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü kurallarına göre, uçuşun kalkıştan 14 gün önce veya daha kısa bir süre içinde iptal edilmesi durumunda da tazminat hakkı doğabilir.

    Pegasus hava şartları nedeniyle iptal edilen uçuşlarda para iadesi yapıyor mu?

    Pegasus Hava Yolları, hava şartları nedeniyle iptal edilen uçuşlarda para iadesi yapmaktadır. Pegasus'un para iadesi yaptığı durumlar şunlardır: Uçağa alınmama. Uçuş iptali. Pegasus'un para iadesi yapmadığı durumlar ise şunlardır: Hava koşulları nedeniyle yapılan iptaller. Pegasus'un para iadesi politikası, bilet türüne ve satın alma koşullarına göre değişiklik gösterebilir. Detaylı bilgi için Pegasus'un resmi web sitesini ziyaret etmek veya müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek önerilir.

    Pegasus 2 saat kala bilet iptali yapılır mı?

    Pegasus'ta, iç hatlarda uçuşa 2 saat kala bilet iptali yapılamaz. Ancak, Business Flex sınıf biletlerde uçuşa 2 saat kala iptal yapıldığında herhangi bir işlem bedeli alınmaz ve servis ücreti hariç tüm tutar iade edilir. Bilet iptali işlemleri, Pegasus’un resmi web sitesi, mobil uygulaması veya yetkili acenteler aracılığıyla gerçekleştirilebilir. İptal koşulları, bilet tipine, satın alma koşullarına ve uçuşun türüne göre değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için Pegasus’un iletişim kanallarından destek alınabilir.