Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal seyahat yönetimi, şirket çalışanlarının iş amaçlı seyahatlerini planlama, organize etme ve yönetme sürecidir 35.
Bu süreç, uçak bileti rezervasyonlarından otel konaklamalarına, vize işlemlerinden araç kiralamaya kadar birçok unsuru içerir 35.
Kurumsal seyahat yönetiminin bazı avantajları:
- Maliyetlerin optimize edilmesi ve gereksiz harcamaların önüne geçilmesi 235.
- Çalışan memnuniyetinin artırılması 235.
- Zaman tasarrufu sağlanması 13.
- Güvenlik ve konforun sağlanması 35.
- Tüm seyahat süreçlerinin tek bir sistem üzerinden yönetilmesi 3.
Kurumsal seyahat yönetimi, şirketlerin bütçeleme, faturalandırma ve raporlama gibi finansal konularda şeffaflık sağlamasına da yardımcı olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: