• Buradasın

    EKİP sistemi kimler kullanabilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EKİP sistemi, Sağlık Bakanlığı bünyesinde görev yapan tüm sağlık çalışanları tarafından kullanılabilir 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    EKİP sistemi ne işe yarar?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu) sisteminin bazı işlevleri: Personel işlemleri: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş gibi süreçlerin yürütülmesi. Sağlık tesisleri işlemleri: Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma süreci, hekim kadroları, çalışan hekim bilgileri, personel ayrılış-başlayış işlemleri, sağlık kuruluşu mahal listeleri, donanımları ve denetim işlemlerinin takip edilmesi. Sosyal ağ: Takvim paylaşımı, metin, fotoğraf veya video iletisi paylaşımı, interaktif eğitim, grup oluşturma ve etkinlik duyurusu yapma, anket oluşturma, mesaj gönderme, sesli ve görüntülü görüşme gibi özellikler sunması. EKİP sistemine, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları, kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifreleriyle giriş yapabilir.

    EKİP'te kimler çalışır?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı'nın merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatları ile bağlı ve ilgili kuruluşların merkez ve taşra teşkilatlarında çalışan tüm personeli kapsar. Bu platformda çalışan bazı gruplar şunlardır: Sağlık personeli: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş ve ek ödeme gibi süreçlerin yönetimi. Özel sağlık tesisleri: Ruhsatlandırma, hekim kadroları, personel ayrılış-başlayış işlemleri ve denetim gibi süreçlerin elektronik ortamda yürütülmesi. EKİP uygulamasına, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diplomaları tescil edilmiş sağlık çalışanları giriş yapabilir.

    EKİP Portal'da hangi işlemler yapılır?

    EKİP Portal'da yapılan bazı işlemler: Kişisel ve özlük bilgilerinin görüntülenmesi. Metin, fotoğraf veya video paylaşımı. Mesajların düzenlenmesi, silinmesi ve beğenilmesi. Anketlere katılım. Sık kullanılan konuların kaydedilmesi. Görevle ilgili duyurulara erişim. Sesli ve görüntülü görüşme yapılması. Zimmet sorgulama. Atama ve kefalet sorgulama. İzin talep etme ve izin taleplerini güncelleme. Hekimler için özel işlemler: Radyolojik görüntü ekleme ve vaka paylaşımı. Tanı takibi ve paylaşımı. Randevu takvimini görüntüleme. Devlet hizmet yükümlülüğü bitiş tarihine kalan hizmet süresinin hesaplanması. Yöneticiler için özel işlemler: Özgeçmiş havuzunu görüntüleme. Kişi ve rol bazlı duyuru yayınlama.

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması nasıl kullanılır?

    Sağlık Bakanlığı EKİP (Elektronik Ortak Platform) uygulamasının kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Giriş Yapma: EKİP Portal'a giriş için ekipportal.saglik.gov.tr adresi kullanılmalıdır. Giriş bölümünde @saglik.gov.tr uzantılı mail adresi ve şifresi ile giriş yapılabilir. En hızlı giriş yöntemi ise e-Devlet üzerinden olanıdır. 2. Uygulama Kullanımı: Çalışma Bilgisi Güncelleme: EKİP arayüzüne erişildikten sonra e-Devlet ile Giriş butonuna basılır, giriş yapılır ve Aşı > Aşı Personel Listesi adımları izlenerek Aşı Personel Listesi Ekranı açılır. Yeni Personel Kaydı Ekleme: Aşı Personel Listesi ekranında bulunan Yeni Kayıt Ekle butonuna tıklanır. Zimmet Sorgulama: Uygulamalar sekmesinden Zimmet Sorgulama seçeneğine tıklanır. İzin Talep Etme: Uygulamalar sekmesinden İzin Yönetimi seçeneğine tıklanır, form doldurularak İzin Talep Et butonuna basılır. EKİP Portal, sadece Sağlık Bakanlığı çalışanlarının erişebildiği bir uygulamadır.

    EKİP sağlık portalında kimler çalışabilir?

    Sağlık Bakanlığı Entegre Kurumsal İşlem Platformu (EKİP) sağlık portalında çalışabilecek kişiler, Sağlık Bakanlığı bünyesinde görev yapan tüm sağlık çalışanları ve bakanlık tarafından diploması tescil edilmiş sağlık personelidir. Bu kişiler, ekipportal.saglik.gov.tr adresi üzerinden uygulamaya giriş yapabilir.

    Sağlık Bakanlığı EKİP sistemi nedir?

    Sağlık Bakanlığı EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu) sistemi, sağlık personelinin ve sağlık kuruluşlarının iş ve işlemlerinin elektronik ortamda tek çatı altında toplanmasını sağlayan bir platformdur. EKİP sisteminin bazı özellikleri: Özlük işlemleri: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş gibi süreçler bu platformda yürütülür. Özel sağlık tesisleri işlemleri: Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma süreci, hekim kadroları, personel ayrılış-başlayış işlemleri ve denetim işlemleri gibi süreçler kayıt altına alınır. Sosyal ağ: Kullanıcılar, takvim paylaşımı, metin, fotoğraf veya video halinde ileti paylaşımı, interaktif eğitim ve sesli-görüntülü görüşme gibi özelliklerle sosyal bir ağ ortamında iletişim kurabilir. Giriş yöntemleri: Uygulamaya, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve bakanlıkça diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları, kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifreleriyle giriş yapabilir.

    ÇKYS ve EKİP aynı mı?

    Hayır, ÇKYS ve EKİP aynı değildir. ÇKYS, Sağlık Bakanlığı tarafından kullanılan Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi'nin kısaltmasıdır. EKİP ise, Sağlık Bakanlığı'nın merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatları ile bağlı ve ilgili kuruluşların merkez ve taşra teşkilatlarındaki tüm istihdam yöntemlerindeki personelin iş ve işlemlerinin yürütüldüğü bir platformdur. EKİP, ÇKYS'nin bazı modüllerini içermekle birlikte, daha kapsamlı ve modern bir yazılım sistemidir.