EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu) sisteminin bazı işlevleri: Personel işlemleri: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş gibi süreçlerin yürütülmesi. Sağlık tesisleri işlemleri: Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma süreci, hekim kadroları, çalışan hekim bilgileri, personel ayrılış-başlayış işlemleri, sağlık kuruluşu mahal listeleri, donanımları ve denetim işlemlerinin takip edilmesi. Sosyal ağ: Takvim paylaşımı, metin, fotoğraf veya video iletisi paylaşımı, interaktif eğitim, grup oluşturma ve etkinlik duyurusu yapma, anket oluşturma, mesaj gönderme, sesli ve görüntülü görüşme gibi özellikler sunması. EKİP sistemine, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları, kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifreleriyle giriş yapabilir.