• Buradasın

    EKİP'te kimler çalışır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı'nın merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatları ile bağlı ve ilgili kuruluşların merkez ve taşra teşkilatlarında çalışan tüm personeli kapsar 1. Bu platformda çalışan bazı gruplar şunlardır:
    • Sağlık personeli: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş ve ek ödeme gibi süreçlerin yönetimi 1.
    • Özel sağlık tesisleri: Ruhsatlandırma, hekim kadroları, personel ayrılış-başlayış işlemleri ve denetim gibi süreçlerin elektronik ortamda yürütülmesi 1.
    EKİP uygulamasına, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diplomaları tescil edilmiş sağlık çalışanları giriş yapabilir 1. Kullanıcılar, bakanlığın kurumsal elektronik posta adresi, elektronik imza veya e-Devlet şifresi ile uygulamaya erişebilirler 1.

    Konuyla ilgili materyaller

    EKİP sistemi ne işe yarar?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu) sisteminin bazı işlevleri: Personel işlemleri: İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği, özlük, terfi, kadro, disiplin, izin, rapor, maaş gibi süreçlerin yürütülmesi. Sağlık tesisleri işlemleri: Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma süreci, hekim kadroları, çalışan hekim bilgileri, personel ayrılış-başlayış işlemleri, sağlık kuruluşu mahal listeleri, donanımları ve denetim işlemlerinin takip edilmesi. Sosyal ağ: Takvim paylaşımı, metin, fotoğraf veya video iletisi paylaşımı, interaktif eğitim, grup oluşturma ve etkinlik duyurusu yapma, anket oluşturma, mesaj gönderme, sesli ve görüntülü görüşme gibi özellikler sunması. EKİP sistemine, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları, kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifreleriyle giriş yapabilir.

    EKİP'te personel sorgulama nasıl yapılır?

    EKİP'te personel sorgulama yapmak için aşağıdaki adımlar izlenir: 1. EKİP arayüzüne erişim sağlanır. 2. "e-Devlet ile Giriş" butonuna basılır. 3. e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapılır. 4. e-Devlet menüsünden "Aşı > Aşı Personel Listesi" adımları izlenerek "Aşı Personel Listesi Ekranı" açılır. 5. Sorgulama kriterleri kullanılarak filtreleme yapılır (önerilen yöntem T.C. Kimlik No kriteri kullanılarak sorgulama yapılmasıdır). 6. Excel'e Aktar butonu ile ekranda görüntülenen liste Excel formatında alınabilir. 7. Listelenen personelden, çalışma bilgisi güncellenmek istenen kişi için "Düzenle" butonuna tıklanır. 8. T.C. Kimlik numarası ile MERNİS’ten aktarılan bilgiler görüntülenir. 9. Personelin Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kayıtlarında yer alan işyeri bilgisi görüntülenebilir. 10. Personelin güncellenmesi istenen bilgileri doldurulur (unvan ve branş alanları zorunludur) ve "Kaydet" butonuna tıklanır. Sistemde kaydınız bulunmuyorsa, çalıştığınız sağlık kuruluşunun insan kaynakları birimi ile iletişime geçerek çalışma bilgilerinizi sisteme kaydettirmeniz gerekmektedir.

    EKİP sistemi kimler kullanabilir?

    EKİP sistemi, Sağlık Bakanlığı bünyesinde görev yapan tüm sağlık çalışanları tarafından kullanılabilir.