• Buradasın

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması nasıl kullanılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması şu şekilde kullanılır:
    1. Giriş: EKİP sistemine ekip.saglik.gov.tr adresinden Bakanlık ve Müdürlük kullanıcıları, Bakanlık kullanıcı adı ve şifreleri, e-devlet ve e-imza ile; özel sağlık kuruluşları ise e-devlet aracılığıyla giriş yapabilirler 12.
    2. Modüller: EKİP, üç ana modülden oluşur:
      • İKYS Modülü: İnsan kaynakları, izin, özlük, terfi, disiplin, atama gibi süreçlerin işletildiği modül 13.
      • MAAŞ Modülü: Maaş ve ek ödeme gibi personel ödemelerinde kullanılan modül 1.
      • STY Modülü: Özel sağlık tesislerinin başvuru, ruhsat, faaliyet izin belgesi gibi süreçlerin takip edildiği modül 13.
    3. Özellikler: EKİP uygulamasında metin, fotoğraf veya video paylaşımı, mesajlaşma, anketlere katılma, sesli ve görüntülü görüşme gibi özellikler de bulunmaktadır 34.
    4. Destek: Sistemdeki hatalar veya karşılaşılan sorunlar için yazilimdestek.saglik.gov.tr adresine giriş yaparak yazılım destek talep edilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması ücretli mi?

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması ücretsizdir.

    Ekip sağlık bakanlığı nedir?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı tarafından sağlık çalışanlarının ve sağlık kuruluşlarının iş ve işlemlerinin elektronik ortamda tek çatı altında toplanmasını sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir sistemdir. EKİP'in bazı özellikleri: özlük işlemlerinin yürütülmesi; sosyal ağ ortamı sunması (takvim, metin, fotoğraf veya video halinde ileti paylaşımı, interaktif eğitim, sesli ve görüntülü görüşme); özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma sürecinin takip edilmesi; sağlık personelinin hizmet puanının hesaplanması. EKİP'e, Sağlık Bakanlığı çalışanları ve bakanlıkça diploması tescil edilmiş sağlık çalışanları, kurumsal e-posta adresi, e-imza veya e-Devlet şifreleriyle giriş yapabilirler.

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması ücretli mi?

    Sağlık Bakanlığı EKİP uygulaması ücretsizdir.

    EKİP sağlık izin nasıl alınır?

    Sağlık Bakanlığı EKİP Portal üzerinden izin almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. EKİP Portal'a giriş yapın. 2. Ana sayfada yer alan "Uygulamalar" sekmesinden "İzin Yönetimi" modülüne tıklayın. 3. Açılan formdaki ilgili alanlara izin nedenini, başlangıç ve bitiş tarihlerini, izin adresini, telefon numarasını ve açıklamayı yazın. 4. "İzin Talep Et" butonuna tıklayarak izin talebini gönderin. Geçmiş izin taleplerini görüntülemek için yine "Uygulamalar" sekmesinde yer alan "İzin Talep Listesi" butonuna tıklayın.

    Sağlık Bakanlığı'nın yeni uygulaması nedir?

    Sağlık Bakanlığı'nın iki yeni uygulaması şunlardır: 1. Boy, Kilo ve VKİ Ölçümü Uygulaması: 81 ilde eş zamanlı başlatılan bu program ile sağlık personeli, vatandaşların yoğun olduğu meydanlarda, kamusal alanlarda ve etkinlik noktalarında boy, kilo ve vücut kitle indeksi (VKİ) ölçümleri yapacaktır. 2. Yapay Zeka Destekli "Neyim Var?" Uygulaması: Bu uygulama, hastaların şikayetlerine yönelik tanı tahminleri yapmakta ve gitmeleri gereken polikliniği bildirmektedir.

    Sağlık Bakanlığı EKİP portal şifresi nasıl alınır?

    Sağlık Bakanlığı EKİP portal şifresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet ile Giriş: EKİP portalına ekip.saglik.gov.tr adresinden e-Devlet ile giriş yapılır. 2. Giriş Bilgileri: e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme giriş yapılır. Eğer daha önce EKİP portalına kayıt olmadıysanız, Ortak Giriş Noktası üzerinden de şifre alabilirsiniz. Bunun için: 3. Ortak Giriş Noktası: saglik.gov.tr uzantılı mail adresi ve şifresi ile giriş yapılır. 4. Alternatif Giriş Yöntemleri: Mobil imza, elektronik imza, T.C. kimlik kartı veya turkiye.gov.tr üzerinden de giriş mümkündür.

    EKİP sağlık sistemi nedir?

    EKİP (Entegre Kurumsal İşlem Platformu), Sağlık Bakanlığı tarafından geliştirilen bir bilişim sistemidir. EKİP'in temel işlevleri şunlardır: - Sağlık sektöründe istihdam edilen personelin özlük işlemlerinin elektronik ortamda yürütülmesi. - İşe alım, atama, görevlendirme, nakil, yer değişikliği gibi süreçlerin işletilmesi. - Maaş, ek ödeme ve insan kaynakları planlamasının yapılması. - Özel sağlık tesislerinin ruhsatlandırma ve faaliyet süreçlerinin takip edilmesi. EKİP'e erişim, ekipportal.saglik.gov.tr adresi üzerinden e-imza, mobil imza, T.C. kimlik numarası veya e-Devlet ile sağlanmaktadır.