Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity'de hareket etmek için kullanılabilecek bazı yöntemler şunlardır:
- Translate 34. Nesnenin doğrudan Transform bileşenine müdahale ettiği için fizik tabanlı çalışmaz 34.
- AddForce 34. Nesnenin Transform bileşenine müdahale etmek yerine tanımlanan yerden nesneye kuvvet uygular 34.
- Velocity 4. Fizik tabanlı olmasıyla ön plana çıkar 4.
- Position 4. Nesnenin doğrudan pozisyon değerini değiştirdiğimiz bir yöntemdir 4.
- CharacterController.Move 4. Kullanımı kolay ve basit olması pek çok programcı tarafından kullanılmasını sağlar 4.
- Rigidbody.MovePosition 5. Fiziksel doğruluk ve stabilite gerektiren durumlarda kullanılır 5.
Unity'de hareket etme yöntemleri, kullanılan giriş sistemine göre değişiklik gösterebilir.
Daha fazla bilgi ve örnek kodlar için aşağıdaki kaynaklar incelenebilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: