Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity'de aşağıdaki temel fonksiyonlar bulunmaktadır:
- Start() 13: Oyun başladığında tetiklenen fonksiyon, kodlar sadece bir kez çalışır 1.
- Update() 13: Oyun başladıktan sonra her saniyede bir tekrar çalışan fonksiyon 1.
- FixedUpdate() 13: Update fonksiyonunun daha profesyonel kullanımı, milisaniyelik gecikmeleri önlemek için kullanılır 1.
- Awake() 14: Sahne başlar başlamaz çalışan, ilk çalışan fonksiyon 1.
- LateUpdate() 13: Update fonksiyonları arasında en geç çalışan, kamera konumlandırmasında kullanılan fonksiyon 1.
- OnEnable() ve OnDisable() 2: Objenin aktif hale getirilmesi ve pasif hale getirilmesi durumlarında çalışan fonksiyonlar 2.
- SetActive() 2: Objenin görünürlüğünü kapatıp açan fonksiyon 2.
- Destroy() 2: Belirtilen objeyi yok eden fonksiyon 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: