Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity'de bulunan bazı fonksiyonlar şunlardır:
- Awake Fonksiyonu: Oyun başlar başlamaz çalışır ve scriptin bulunduğu obje aktif olmasa bile çalışır 1.
- Start Fonksiyonu: Awake fonksiyonundan sonra çalışır ve objenin aktif olmasını gerektirir 1.
- Update Fonksiyonu: Her frame'de bir kez çalışır 13.
- FixedUpdate Fonksiyonu: Düzenli aralıklarla, genellikle 0.02 saniyede bir çalışır 1.
- LateUpdate Fonksiyonu: Diğer Update fonksiyonları bittikten sonra çalışır 13.
- OnEnable ve OnDisable Fonksiyonları: Objenin aktif veya pasif hale getirilmesine göre çalışır 1.
- SetActive Fonksiyonu: Objenin görünürlüğünü kapatır veya açar 1.
- Destroy Fonksiyonu: Belirtilen objeyi yok eder 1.
- Invoke Fonksiyonu: Belirli bir zaman aralığında bir fonksiyonu çalıştırır 5.
- Mathf Sınıfı Fonksiyonları: Sayı değerleri üzerinde çeşitli matematiksel işlemler yapmayı sağlar 4.
Daha fazla fonksiyon için Unity dokümanlarına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: