Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Unity'de hareket sensörü kullanmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Unity Hub'da yeni proje oluşturma 5. Unity Hub açılır ve yeni bir proje oluşturulur 5. 3D Template seçilir ve projeye bir isim verilir 5.
- Paket Yöneticisi'nde XR Etkileşim Araç Takımı'nın kurulması 5. Pencere > Paket Yöneticisi'ne gidilir, XR Etkileşim Araç Takımı aranır ve kurulur 5.
- Proje Ayarlarında hedef platformun etkinleştirilmesi 5. Düzenle > Proje Ayarları'da XR Eklenti Yönetimi bölümüne gidilir ve hedef platform (örneğin Oculus, Windows Karma Gerçeklik) etkinleştirilir 5.
- XR Rig'in kurulumu 5. Hierarchy'da sağ tıklanarak XR > XR Rig seçilir 5. Bu, sahnede bir XR Rig nesnesi oluşturur 5.
- Hareket kontrollerinin uygulanması 5. Project penceresine sağ tıklanarak GestureControls adında yeni bir betik oluşturulur 5.
- Hareket kontrollerinin kullanıcı arayüzü öğelerine bağlanması 5. Canvas’ta oluşturulan buton seçilir ve Denetçi'de Button (Script) bileşenine gidilir 5. Tıklama Üzerine bölümünde, yeni bir etkinlik eklemek için + düğmesine tıklanır 5. XR Rig olay alanına sürüklenir ve düğmeye tıklandığında çağrılmasını istenen yöntem seçilir 5.
Ayrıca, Unity'de hareket sensörü olarak Windows Karma Gerçeklik hareket denetleyicileri de kullanılabilir 1. Bunun için, InputTracking API'si kullanılarak denetleyicinin konumu ve dönüşü erişilebilir 1.
Daha fazla bilgi ve destek için Unity'nin resmi belgelerine başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: