Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat, Görev ve Çalışma Yönetmeliği, valilik ve kaymakamlık birimlerinin organizasyon yapısını, personelin görev, yetki ve sorumluluklarını belirleyen bir yönetmeliktir 12.
Yönetmeliğin amacı:
- Valilik ve kaymakamlık birimlerinin iş ve işlemlerinin idarenin amaçlarına uygun olarak düzenli, vatandaş odaklı, uyumlu, hızlı, etkili ve verimli bir şekilde yapılmasını sağlamaktır 13.
Kapsamı:
- Valilik ve kaymakamlık birimlerinin teşkilatlanması, görevleri, yetkileri ve yazışmaları ile ilgili esasları kapsar 23.
Yönetmelikte belirtilen bazı görevler:
- Gelen ve giden evrakın kayıt, değerlendirme, ilgili birimlere gönderilme, teslim edilme ve arşivleme işlemlerinin yürütülmesi 14.
- İl ve ilçelerdeki genel idare kuruluşlarının valilikler ve kaymakamlıklar kanalı ile yapacakları yazışmaların esaslarının belirlenmesi 13.
- Etik Kurulu ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: