Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta çıkışı (işten ayrılış) şu şekilde yapılır:
- Fesih kararının iletilmesi 5. Çalışana yazılı bir bildirimle, genellikle işten çıkış dilekçesi aracılığıyla fesih kararı iletilir 5.
- Sorumlulukların devri 5. Çalışanın sorumlulukları başka bir personele veya takıma devredilir 5.
- Yeni personel arayışı 5. İnsan Kaynakları departmanı, boşalan pozisyon için yeni bir yetenek arayışına girer 5.
- Mali süreçlerin tamamlanması 5. İnsan Kaynakları veya muhasebe departmanı, çalışanın bordrosunu işler ve yarım kalmış maaş veya tazminat ödemelerini tamamlar 5.
- SGK'ya bildirim 124. İşveren, çalışanın işten ayrılışını, işten ayrıldığı günden itibaren 10 gün içinde SGK'ya e-sigorta aracılığıyla elektronik olarak bildirir 124.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: