Buradasın
Sağlık Bakanlığı personel yönetimi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sağlık Bakanlığı'nda personel yönetimi, personel seçimi, kullanımı, eğitimi, özlük haklarının düzenlenmesi ve motivasyonunun sağlanması süreçlerini içerir 23.
Personel yönetimi görevleri:
- Personel seçimi 23.
- Personel kullanımı 23.
- Sosyal güvenlik sağlama 23.
- Verimliliği artırma 23.
- İş ve üretim standartları belirleme 23.
- İnsan gücü planlaması yapma 23.
- Gerekli personel niteliklerini tespit etme 23.
Sağlık Bakanlığı'nda personel yönetimi ayrıca görevde yükselme sınavları, eğitim programları hazırlama ve sınav sonuçlarının değerlendirilmesi gibi süreçleri de kapsar 1.
Son olarak, 17 Temmuz 2024 tarihli düzenleme ile başkan yardımcısı, uzman, başhekim yardımcısı, müdür ve müdür yardımcısı pozisyonları için yapılacak sözleşmeler ve görevlendirmeler İl Sağlık Müdürlerinin yetkisine verilmiştir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: