Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Resmi evrakta başlangıç, belgenin türüne ve içeriğine göre değişiklik gösterebilir. Ancak, genel olarak resmi evraklarda şu bölümler bulunur:
- Başlık 13. Belgeyi gönderen kurum veya kuruluşun adı, "T.C." kısaltması ile birlikte yazılır 13.
- Sayı ve evrak kayıt numarası 15. Dosya planına göre verilir ve başlığın son satırından iki aralık aşağıda yazılır 15.
- Konu 13. Yazının konusu, anlamlı ve özlü bir şekilde ifade edilir 13.
- Gönderilen makam 13. Yazının gönderildiği kurum, kuruluş ve kişi ile bunların bulundukları yeri belirtir 13.
- Metin 13. "İlgi"den sonra başlayıp "İmza"ya kadar süren kısımdır 13.
- İmza 13. Yazıyı imzalayacak olan makam sahibinin adı, soyadı ve unvanı yazı alanının en sağına yazılır 13.
Daha fazla bilgi için "Resmi Yazışmalarda Uygulanacak Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik" incelenebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: