Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Protokol kayıt defteri şu özelliklere sahip olmalıdır:
- Fiziki özellikler: Resmi geçerlilik açısından genellikle numaralandırılmış ve noter tasdikli ciltli defterler tercih edilir 1. Her sayfanın altı iş güvenliği uzmanı ve/veya işyeri hekimi tarafından imzalanır, önerilerin yazıldığı sayfalar işveren tarafından da imzalanır ya da imzadan imtina ettiği not edilir 1.
- İçerik:
- Defterin ilk sayfasında işyerine ve defterin kapsamına ilişkin bilgiler yer almalıdır 1.
- Kayıtlar tarih sırasına göre ve kalıcı mürekkeple yazılmalıdır 1.
- Yapılan her tespitte, alınması gereken önlemler açıkça belirtilmelidir 1.
- Acil durumlar veya hayati tehlike arz eden durumlar öncelikle belirtilmelidir 1.
- İşverenin önerilere verdiği yanıt (yapıldı, yapılmadı, planlandı) kayıt altına alınmalıdır 1.
- Değiştirilemez ve silinemez nitelikte olmalıdır 1.
Kullanım esasları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: