Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pasaportta yeminli tercüman onayı almak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Gerekli Belgelerin Toplanması: TC nüfus cüzdanı, üniversite diploması, dil okulu sertifikası, sabıka kaydı, ikametgah gibi belgeler hazırlanmalıdır 13.
- Notere Başvuru: Toplanan belgelerle birlikte ilgili notere başvurulmalıdır 13.
- Yemin Tutanağı: Noter, tercümanın çevireceği dili bildiğini doğrulayan belgeyi inceleyip, tercüman ile yemin zaptı imzalar 13. Bu belgenin biri noterde, bir örneği tercüme bürosunda ve diğer örneği kişide kalır.
- Noter Onayı: Çevirisi tamamlanan pasaport, noter huzurunda onaylanır 24. Noter, çevirinin doğruluğunu ve tercümanın yetkinliğini onaylar 2.
- Teslimat: Noter onaylı tercüme, müşteriye teslim edilir 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: