Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ombudsman, bireylerin şikayetlerini inceleyen ve değerlendiren, tarafsız bir otoritedir 13. Görevleri şunlardır:
- Adil ve tarafsız anlaşmazlık çözümü: Çatışmaları ve anlaşmazlıkları önyargısız bir şekilde çözer, taraflar arasında diyalog ve müzakereleri kolaylaştırır 15.
- Gizlilik: Şikayetlerin gizli bir şekilde ele alınmasını sağlar, bu da açık iletişimi teşvik eder 15.
- Sistemik sorunların tespiti: Organizasyon içindeki yaygın sorunları belirler ve tekrarlanmasını önlemek için öneriler sunar 15.
- Politika ve prosedürlerin gözden geçirilmesi: Mevcut kuralları ve uygulamaları değerlendirerek iyileştirmeler önerir 1.
- Yönetimle geri bildirim: Örgüt liderlerine, politikaların ve uygulamaların geliştirilmesi için gizli ve toplu geri bildirim sağlar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: