Onay gerektiren yazılar nasıl hazırlanır?
Onay gerektiren yazılar aşağıdaki adımlarla hazırlanır: 1. Teklif: İlgili birim tarafından yazı teklif edilir. 2. İmza Bölümü: Yazı, imza bölümünden sonra uygun satır aralığı bırakılarak yazı alanının ortasına büyük harflerle "OLUR" yazılır. 3. Onay Tarihi: "OLUR"un altına onay tarihi yazılır. 4. İmza: Onay tarihinden sonra imza için uygun boşluk bırakılarak onaylayanın adı, soyadı ve unvanı yazılır. 5. Ek Bilgiler: Yazıyı teklif eden birim ile onay makamı arasında makamlar varsa, bunlardan onay makamına en yakın yetkili "Uygun görüşle arz ederim." ifadesiyle onaya katılır. Elektronik ortamda hazırlanan yazılarda, onaylayacak yetkili kişi yazıyı güvenli elektronik imzası ile imzalar.
Onay gerektiren yazılar nasıl hazırlanır?