Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Onay gerektiren yazılar aşağıdaki adımlarla hazırlanır:
- Teklif: İlgili birim tarafından yazı teklif edilir 12.
- İmza Bölümü: Yazı, imza bölümünden sonra uygun satır aralığı bırakılarak yazı alanının ortasına büyük harflerle "OLUR" yazılır 12.
- Onay Tarihi: "OLUR"un altına onay tarihi yazılır 12.
- İmza: Onay tarihinden sonra imza için uygun boşluk bırakılarak onaylayanın adı, soyadı ve unvanı yazılır 12.
- Ek Bilgiler: Yazıyı teklif eden birim ile onay makamı arasında makamlar varsa, bunlardan onay makamına en yakın yetkili "Uygun görüşle arz ederim." ifadesiyle onaya katılır 12.
Elektronik ortamda hazırlanan yazılarda, onaylayacak yetkili kişi yazıyı güvenli elektronik imzası ile imzalar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: