Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumlar arası atama, memurların bir kurumdan diğerine nakli, memurun isteği ve kurumların muvafakati ile gerçekleştirilir 14.
Atama süreci şu şekilde işler:
- Memur, geçmek istediği kuruma müracaat eder ve bu kurumun talebi kabul etmesi gerekir 4.
- Ardından, memurun çalıştığı kurumdan muvafakatname istenir 14.
- Muvafakatname alındıktan sonra, memurun ilişiğini kesmek için bir yazı yazılır ve bu yazı memura tebliğ edilir 1.
- İlişik kesme işlemi tamamlandıktan sonra, memur yeni kurumundaki görevine başlayabilir 1.
Atama zamanları kurumlara göre değişiklik gösterebilir, ancak genel olarak yılda iki kez olan iller arası atama dönemleri Ocak ve Haziran ayları olarak belirlenmiştir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: