Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kargo hasarlı geldiğinde yapılması gerekenler:
- Ürünü Kargo Görevlisiyle Beraber Kontrol Edin: Kargoyu teslim alırken, herhangi bir hasar olup olmadığını kargo görevlisinin yanında kontrol edin 13.
- Hasar Tespit Tutanağı Tutturun: Ürün hasarlıysa, kargo görevlisine o anda "hasar tespit tutanağı" tutturun 13. Bu, sorumluluğun kargo firmasında kalmasını sağlar.
- Ürünü Teslim Almadan Geri Gönderin: Hasar tespit tutanağı düzenletmeden ürünü teslim alırsanız, hasarın mağaza veya kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanız mümkün olmaz 3.
- Kargo Firmasıyla İletişime Geçin: Hasarı belgeledikten sonra, kargo firması ve ürünü satın aldığınız satıcı ile iletişime geçerek durumu bildirin 4.
- Yasal Haklarınızı Kullanın: Tüketici Hakları Kanunu gereği, hasarlı ürünle ilgili olarak kargo şirketine karşı tazminat talep etme hakkınız bulunmaktadır 2. Bu durumda, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurabilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: