Valilik ve kaymakamlık birimleri teşkilat görev ve çalışma yönetmeliği nedir?
Valilik ve Kaymakamlık Birimleri Teşkilat, Görev ve Çalışma Yönetmeliği, valilik ve kaymakamlık birimlerinin organizasyon yapısını, personelin görev, yetki ve sorumluluklarını belirleyen bir yönetmeliktir. Yönetmeliğin amacı: - Valilik ve kaymakamlık birimlerinin iş ve işlemlerinin idarenin amaçlarına uygun olarak düzenli, vatandaş odaklı, uyumlu, hızlı, etkili ve verimli bir şekilde yapılmasını sağlamaktır. Kapsamı: - Valilik ve kaymakamlık birimlerinin teşkilatlanması, görevleri, yetkileri ve yazışmaları ile ilgili esasları kapsar. Yönetmelikte belirtilen bazı görevler: - Gelen ve giden evrakın kayıt, değerlendirme, ilgili birimlere gönderilme, teslim edilme ve arşivleme işlemlerinin yürütülmesi. - İl ve ilçelerdeki genel idare kuruluşlarının valilikler ve kaymakamlıklar kanalı ile yapacakları yazışmaların esaslarının belirlenmesi. - Etik Kurulu ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi.
Valilik ve kaymakamlık birimleri teşkilat görev ve çalışma yönetmeliği nedir?