Buradasın
İdari işler müdürünün yetkileri nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İdari işler müdürünün yetkileri şunlardır:
- Bütçe Yönetimi: Ofis bütçesini oluşturmak, yönetmek ve izlemek 12.
- Personel Yönetimi: İdari personeli denetlemek, rehberlik sağlamak ve performanslarını izlemek 12.
- Günlük Operasyonlar: Ofisin günlük işleyişini sağlamak, idari sistemleri ve süreçleri yönetmek 1.
- Politika Geliştirme: Ofis güvenliği, sağlık ve güvenlik gibi alanlarda politikalar geliştirmek ve uygulamak 1.
- İnsan Kaynakları: İK departmanıyla işbirliği yaparak işe alım süreçlerine yardımcı olmak 1.
- Teknolojik Gelişmeler: Teknolojik gelişmeleri izleyerek, müdürlüğün araç, gereç ve donanımlarını yenilemek 2.
- Diğer Departmanlarla Koordinasyon: Organizasyon içindeki tüm departmanlarla etkili iletişim kurmak ve koordinasyonu sağlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: