Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hatalı rapor veren bir eksper, Tüketici Hakem Heyeti veya Tüketici Mahkemesi'ne başvurarak şikayet edilebilir 12.
Şikayet süreci şu adımları içerir:
- Ekspertiz raporunun hatalı olduğunun bildirilmesi: Hatalı kısımlar ve zararın karşılanması talebi ile eksper firmasına bildirim yapılır 12.
- Arabuluculuk: Bildirime rağmen zarar karşılanmazsa, arabulucuya başvurulur 12.
- Dava: Arabuluculuk aşamasında anlaşma sağlanamazsa dava açılır 12.
Görevli mahkeme tüketici mahkemesidir ve yetkili mahkeme, tüketicinin ikamet ettiği yerdeki mahkemedir 1.
Süreç, teknik detaylar içerdiği için uzman bir avukattan hukuki danışmanlık alınması önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: