Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet edilebilecek durumlar şunlardır:
- Ayıplı mal ve hizmetler: Ürünün reklamda veya satış sözleşmesinde belirtilen özellikleri taşımaması 14.
- Garanti kapsamı sorunları: Garanti kapsamındaki ürünlerin arızalanması durumunda firmanın onarım veya değişim yapmaması 14.
- Yanıltıcı reklamlar ve haksız ticaret uygulamaları: Tüketicinin yanıltılması veya yanlış bilgilendirilmesi 14.
- Taksitli satışlarda sorunlar: Taksitli alışverişlerde ödeme planına uygun teslimat yapılmaması veya satış sözleşmesi koşullarının ihlal edilmesi 14.
- İade, değişim ve para iadesi talepleri: Satıcılar tarafından iade veya değişim taleplerinin kabul edilmemesi 1.
- Abonelik ve sözleşme sorunları: Abonelik hizmetlerinin belirtilen şekilde sağlanmaması veya sözleşme şartlarının ihlali 1.
- Haksız fiyat uygulamaları: Haksız fiyat artışları veya yansıtmaları 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: