• Buradasın

    Görev yeri belgesi örneği nasıl alınır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Görev yeri belgesi örneği almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. MEBBİS Üzerinden Giriş: MEBBİS sistemine kullanıcı adı ve şifre ile ya da e-Devlet sistemi üzerinden giriş yapılır 34.
    2. E-Personel Modülü: Sisteme girdikten sonra E-Personel Modülü seçilir 24.
    3. Personel Arama: Görev yeri belgesi alınacak personelin TC kimlik numarası veya sicil numarası yazılarak arama yapılır 24.
    4. Görev Yeri Belgesi Seçimi: İlgili bilgiler ekrana geldikten sonra "Görev Yeri Belgesi" seçeneğine tıklanır 24.
    5. Belgenin Çıkarılması: Belge ekranı açıldığında yazdır butonu ile belge alınabilir 24.
    Alternatif olarak, görev yeri belgesini müdür yetkili öğretmenler kendileri de çıkartabilir veya okul idaresinden talep edebilirler 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Görev yeri belgesini kim onaylar?
    Görev yeri belgesini müdür veya müdür yardımcıları onaylar.
    Görev yeri belgesini kim onaylar?
    Görev yeri değişikliği için hangi form kullanılır?
    Görev yeri değişikliği için dilekçe kullanılır.
    Görev yeri değişikliği için hangi form kullanılır?
    Görev yeri değişikliği belgesi nereden alınır?
    Görev yeri değişikliği belgesi, çalışılan kurumun insan kaynakları veya personel departmanından alınır. Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı personel için ise bu belge, MEBBİS sistemi üzerinden temin edilebilir: 1. MEBBİS'e kullanıcı adı ve şifre ile veya e-Devlet üzerinden giriş yapılır. 2. "E-personel" seçeneğine tıklanır. 3. Açılan sayfadan "Görev Yeri Belgesi" seçilir. 4. İsim, soyisim veya T.C. kimlik numarası girilerek "Giriş" seçeneğine tıklanır. 5. Belge indirilip yazdırılarak alınır.
    Görev yeri değişikliği belgesi nereden alınır?
    E-devlet görev yeri belgesi nasıl alınır?
    E-devlet üzerinden görev yeri belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapın. 2. Ana sayfada yer alan sorgulama kısmına "görev belgesi" veya "işyeri görev yeri belgesi" yazın ve ilerleyin. 3. Çıkan listeden ilgili seçeneği tıklayın ve ilerleyin. 4. Ekranda çıkan ilgili kısımlara gerekli bilgileri doğru ve eksiksiz olarak yazın. 5. Onayla butonuna tıklayın. 6. Ekranda görüntülenen belgeyi PDF formatında indirin. Görev yeri belgesi, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı personel için MEBBİS üzerinden de alınabilir.
    E-devlet görev yeri belgesi nasıl alınır?
    Görev belgesi e-imzalı nasıl alınır?
    e-İmzalı görev belgesi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. MEBBİS sistemine giriş yapın: Kullanıcı adı ve şifre ile veya e-Devlet üzerinden MEBBİS'e erişim sağlayın. 2. E-Personel seçeneğine basın: Ana sayfada yer alan belgelerden "Görev Yeri Belgesi"ni seçin. 3. Bilgileri girin: İsim-soy isim veya T.C. kimlik numaranızı girerek giriş seçeneğine basın. 4. Belgeyi indirin ve yazdırın: Açılan belgeyi indirip yazdırarak işlemi tamamlayın. Onaylama: Görev yeri belgesi alındıktan sonra, üzerindeki bilgilerin doldurulması ve daha önce çalışılan kuruma belgenin onaylatılması gerekmektedir.
    Görev belgesi e-imzalı nasıl alınır?
    Görev yeri belgesini kim verir?
    Görev yeri belgesini Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) verir. Bu belge, MEB'e bağlı öğretmenler ve personel tarafından, gerekli durumlarda ilgili makamlara ibraz edilmek üzere temin edilir.
    Görev yeri belgesini kim verir?
    Görev belgesi ve görev yeri aynı şey mi?
    Görev belgesi ve görev yeri belgesi kavramları aynı şeyi ifade eder. Görev yeri belgesi, çalışanın mevcut görevini ve çalışma durumunu resmi olarak belgeleyen bir evraktır.
    Görev belgesi ve görev yeri aynı şey mi?