Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayet başvurusu için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- 174 numaralı telefonun aranması 13;
- alo174@tarimorman.gov.tr adresine e-posta gönderilmesi 13;
- ALO 174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek alınması 13.
Başvuru sırasında aşağıdaki bilgilerin verilmesi gerekmektedir:
- Şikayet edenin kimlik bilgileri 3;
- Şikayet edilen işletmenin açık adresi 3;
- Şikayet edilen işletmenin tabela adı 3;
- Şikayetin açık ve net bir şekilde ifade edilmesi 3.
Şikayetlerin sonuçlandırılma süresi, şikayetin risk durumuna ve ilgili il müdürlüğünün yoğunluğuna göre değişiklik göstermekte olup, Türkiye genelinde ortalama 15 gündür 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: