• Buradasın

    Dsmart abonelik fesih dilekçesi nereye gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    D-Smart abonelik fesih dilekçesi, aşağıdaki kanallardan birine gönderilebilir:
    1. D-Smart bayilerine şahsen başvuru 23.
    2. Faks (0212 478 03 33) 23.
    3. Posta (PK:138 Şişli İstanbul) 3.
    4. Elektronik posta (fesih@dsmart.com.tr) 3.
    Dilekçenin ekinde, kimlik belgenizin bir kopyasının da bulunması gerekmektedir 23.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    D smart üyelik iptali nasıl yapılır online?

    D-Smart üyelik iptali online olarak üç farklı şekilde yapılabilir: 1. E-Devlet üzerinden: E-Devlet sistemine giriş yaparak "Abonelik Fesih Başvurusu" hizmetini seçip abonelik bilgilerinizi girerek iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. 2. D-Smart çağrı merkezini arayarak: 0850 266 0 266 numaralı telefondan D-Smart müşteri hizmetlerini arayıp iptal talebinizi iletebilirsiniz. 3. D-Smart online işlem merkezi üzerinden: D-Smart online işlem merkezine girip "Abonelik İşlemleri" sekmesinden "Abonelik İptali" butonuna tıklayarak iptal işlemini tamamlayabilirsiniz.

    Abonelik fesih dilekçesi nasıl yazılır?

    Abonelik fesih dilekçesi yazmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Başlık ve Adres Bilgileri: Dilekçenin başına, "Abonelik Fesih Dilekçesi" başlığı ve aboneliğin iptal edileceği kurumun adı, adresi ve iletişim bilgileri yazılmalıdır. 2. Abonelik Bilgileri: İptal edilecek aboneliğin türü (elektrik, internet, dergi vb.) ve müşteri numarası gibi gerekli bilgiler belirtilmelidir. 3. Fesih Nedeni: Aboneliğin neden iptal edilmek istendiğine dair kısa bir açıklama yapılmalıdır. 4. Talep ve İmza: Aboneliğin iptal tarihinin belirlenmesi ve dilekçenin abone tarafından imzalanması gerekmektedir. Dilekçe, kurumun ilgili birimine elden teslim edilebilir veya posta, faks gibi yollarla gönderilebilir.

    D-Smart üyeliği bitince ne olur?

    D-Smart üyeliği bitince şu durumlar gerçekleşir: 1. Donanım İadesi: Üyelik sonlandırıldığında, varsa mülkiyeti muhafaza kaydıyla teslim edilen modem gibi tüm donanımların 7 gün içinde yetkili satıcı veya bayilere iade edilmesi gerekmektedir. 2. Yayın Erişimi: Üyelik bitince sadece ücretsiz (FTA) olan kanallar izlenebilir. 3. Abonelik Sözleşmesi: Abonelik sözleşmesine online işlemlerden veya D-Smart müşteri hizmetlerinden ulaşılabilir.

    Abonelik fesih başvurusu nasıl yapılır?

    Abonelik fesih başvurusu yapmak için iki ana yöntem bulunmaktadır: 1. E-Devlet Üzerinden: Abonelik fesih başvurusu, e-Devlet Kapısı'ndaki "BTK Abonelik Fesih Başvurusu" hizmeti aracılığıyla yapılabilir. Bunun için: - e-Devlet hesabınıza giriş yapın. - Mobil imza, elektronik imza, T.C. Kimlik Kartı veya bankacılık uygulamaları gibi güvenli kimlik doğrulama yöntemlerinden birini seçin. - Açılan listeden aboneliğini iptal etmek istediğiniz şirketi seçin ve "Abonelik Sorgula"ya tıklayın. - "Fesih Başvurusu Yap" düğmesine tıklayın ve ekrandaki adımları takip edin. 2. Satıcı veya Sağlayıcıya Doğrudan Başvuru: Abonelik sözleşmesinin feshedilmesi için ilgili satıcı veya sağlayıcıya yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile başvuru yapılabilir.

    Dsmart iptal edince cihaz ne olacak?

    D-Smart aboneliğinizi iptal ettiğinizde, uydu alıcısını ve modemi D-Smart'a geri iade etmeniz gerekmektedir. Cihazları iade etmek için: 1. İstanbul'da bulunan D-Smart bayilerine veya Şişli, Bağcılar, Üsküdar ve Kadıköy'deki D-Smart merkezlerine giderek teslim edebilirsiniz. 2. Diğer illerde D-Smart yetkili satıcılarına veya anlaşmalı kargo şirketlerine cihazları teslim edebilirsiniz. 3. D-Smart'tan temin edeceğiniz iade etiketini cihazların üzerine yapıştırıp anlaşmalı kargo şirketlerine gönderebilirsiniz. Cihazları 15 gün içinde iade etmezseniz, D-Smart sözleşme gereği cezai işlem uygulayabilir.