Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Devremülk tapusu almak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Satış Sözleşmesi: Alıcı ve satıcı arasında, mülkün satış koşullarını belirten bir sözleşme imzalanır 14.
- Tapu Masrafı: Tapu masrafının ödendiğini gösteren belge hazırlanır 34.
- Vekâletname: Ödemesi biten devremülk üyesi, gerekli evrakları tamamladıktan sonra İşletme Yönetimi tarafından yetki verilen kişilere noter yolu ile vekâlet verir 3.
- Tapu Tescili: Tüm belgeler hazır olduğunda, tapu sicil müdürlüğünde tescil işlemi gerçekleştirilir ve devremülk tapusu alınır 34.
Gerekli belgeler:
- Nüfus cüzdanı veya pasaport fotokopisi 34;
- 2 adet vesikalık fotoğraf 3;
- Noterden vekâletname aslı 3;
- Tapu masrafının ödendiğini gösteren dekont 34.
Devremülk tapu masrafları, genellikle mülk sahibi olan devremülk üyesine aittir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: