Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Derneklerde yazışma yaparken dikkat edilmesi gereken bazı önemli noktalar şunlardır:
- Konu Başlığı: Yazının konusu, "Konu:" yan başlığından sonra, başlık bölümündeki "T.C." kısaltması hizasını geçmeyecek biçimde yazılmalıdır 3.
- Gönderilen Makam: Yazının gönderildiği kurum, kuruluş ve kişi ile bunların bulundukları yer büyük harflerle yazılmalıdır 3.
- Yazım Kuralları: Cümle başlarına mutlaka büyük harf ile başlanmalı ve yazım kurallarına dikkat edilmelidir 1.
- Profesyonel E-posta Adresi: Kurumsal yazışmalarda şirket mail adresi kullanılmalıdır 1.
- Eklerin Adlandırılması: Eklenen dosyaların adları, varsa dosya revizyon numarası veya referans numarası içermelidir 1.
- Yasal Belgeler: Dernek tüzüğünde bulunması gereken unsurlar arasında derneğin amacı, çalışma konuları ve faaliyet alanı yer alır 4.
- Resmi Yazışmalar: Resmi yazışmalar, "Resmi Yazışmalarda Uygulanacak Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik" hükümlerine göre yapılmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: