Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
BİM'in fatura kesmemesi durumunda yapılabilecekler:
- İşletmeyle iletişime geçmek: Fatura talep etmek için BİM ile iletişime geçilebilir 2.
- Belge toplamak: İşlem yapılan tarihler, ödenen tutar, ürün veya hizmet bilgileri gibi belgelerin toplanması gerekir 2.
- Şikayet mercileri:
- Tüketici Hakem Heyeti: Tüketici Kanunu’na tabi işletmeler için 2.
- Vergi Dairesi: Fatura kesmeyen işletme vergi kaybına neden olduğundan, vergi dairesine başvurulabilir 24.
- İlgili Meslek Odaları: İşletmenin üyesi olduğu meslek odalarına şikayet edilebilir 2.
- Ticaret Bakanlığı: Ticari faaliyetleri denetleyen bu kuruma çevrimiçi şikayet yapılabilir 2.
Şikayet sürecinde belgelerin eksiksiz olması avantaj sağlar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: