Buradasın
Adliyede idari işler müdürlüğü ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adliyede idari işler müdürünün görevleri şunlardır:
- Genel Müdürlük Personelini İlgilendiren İşlemler: Genel Müdürlük personelini ilgilendiren genelge ve duyuruları elektronik sistemlerle veya yazılı olarak duyurmak 1.
- Nöbet Çizelgeleri: Bakanlık veya Genel Müdürlükte nöbet uygulaması olması halinde nöbet çizelgelerini düzenlemek 1.
- Bakım ve Onarım Hizmetleri: Genel Müdürlüğün kullanımına tahsis edilen alanların tefrişat, bakım, onarım ve temizlik hizmetlerini koordine etmek 13.
- UYAP İşlemleri: UYAP, DYS, DTS ve kurum portal gibi sistemlerin personel yetkilendirmelerini ve iptal işlemlerini yürütmek 13.
- Kütüphane Hizmetleri: Kütüphaneye kitap temini, kitapların kayda alınması ve diğer kütüphane hizmetlerini yürütmek 1.
- Yazı İşleri: Bakanlığın taraf olmadığı dava ve konularda üçüncü şahıs olarak gelen müzekkere ve yazıların cevaplarını hazırlamak 1.
- Güvenlik ve Sosyal İşler: Fiziki ve elektronik koruyucu güvenlik, iş sağlığı ve güvenliği, kontrollü evrak, sivil savunma ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek 1.
- Stratejik Planlar ve Raporlar: İdari ve mali işler daire başkanlığının görev alanıyla ilgili konularda stratejik planlar, faaliyet raporları ve istatistiki bilgiler hazırlamak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: