Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İmge yönetimi, bir kişi, marka veya kurumun halk nezdindeki algısını şekillendirme ve yönetme sürecidir 12.
Bu süreç, aşağıdaki adımları içerir:
- Hedef kitlenin belirlenmesi: Hedef kitlelerin ihtiyaç ve beklentilerinin anlaşılması 1.
- Doğru mesajların iletilmesi: Hedef kitlelere yönelik uygun mesajların ve değerlerin iletilmesi 1.
- Tutarlı bir imajın oluşturulması: Önceden planlanmış ve tutarlı bir imajın tasarlanması 1.
- İletişim kanallarının kullanılması: Marka veya kişinin tüm iletişim kanallarında aynı mesajları vermesi 1.
- Kriz yönetimi: Olumsuz durumlarla başa çıkabilmek ve kriz yönetimi becerilerini kullanmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: