Buradasın
Trendyol şikayetvar'a cevap vermiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'a şikayetvar üzerinden yapılan şikayetlere cevap alınamaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Trendyol Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: Trendyol'un 0 212 331 0 200 numaralı çağrı merkezi üzerinden müşteri hizmetlerine bağlanarak şikayetinizi iletebilirsiniz 13.
- Tüketici Hakem Heyetleri'ne Başvurun: 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un 68. maddesi doğrultusunda, uyuşmazlık halinde ilçe veya il tüketici hakem heyetlerine başvuruda bulunabilirsiniz 1.
- Sosyal Medya ve Diğer İletişim Kanallarını Kullanın: Trendyol'un sosyal medya hesapları ve web sitesindeki iletişim formu gibi diğer iletişim kanallarını kullanarak sorununuzu dile getirebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: