Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayetvar merkezi, müşterilerle markalar arasında köprü görevi üstlenen bir çözüm platformu olarak çalışır 123.
Başlıca işlevleri:
- Şikayetlerin iletilmesi ve çözülmesi 125. Kullanıcılar, satın aldıkları ürün ve hizmetlerle ilgili şikayetlerini ücretsiz olarak ilgili markalara iletebilir 125.
- Marka itibarı yönetimi 35. Markalar, platformdaki şikayetleri analiz ederek ve destek hattı aracılığıyla doğrudan iletişim kurarak itibarlarını koruyabilir ve müşteri memnuniyetini artırabilir 35.
- Doğru karar verme desteği 13. Ziyaretçiler, diğer kullanıcıların deneyimlerini inceleyerek alışveriş öncesi daha bilinçli kararlar alabilir 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: