Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Şikayetvar Merkezi, müşteriler ve markalar arasında köprü görevi üstlenen bir çözüm platformudur 14. İşte yaptığı bazı işler:
- Şikayetlerin İletilmesi: Müşteriler, memnuniyetsizliklerini ve şikayetlerini ücretsiz olarak markalara iletebilirler 13.
- Çözüm Süreci: Markalar, şikayetleri değerlendirerek çözüm üretir ve müşteri memnuniyetini artırırlar 14.
- Bilgi Edinme: Ziyaretçiler, alışveriş yapmayı düşündükleri markalar hakkında diğer kullanıcıların deneyimlerini inceleyerek bilgi sahibi olurlar 14.
- Veri Analizi: Markaların şikayet yönetimindeki başarı veya başarısızlıklarını analiz ederek doğru stratejiler belirlemelerine yardımcı olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: