Buradasın
Kurumsal şikayetvar nasıl kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kurumsal Şikayetvar kullanımı için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Üyelik: Kurumsal şikayet oluşturmak için öncelikle Şikayetvar'a üye olunmalıdır 23. Üyelik işlemi, site üzerinden "Üye Ol" butonuna tıklanarak ve gerekli bilgiler doldurularak gerçekleştirilir 3.
- Çözüm Danışmanı: Pro üyelik alındığında, markaya özel bir Çözüm Danışmanı atanır ve şikayet yönetim sürecinin her aşamasında destek sağlanır 1.
- Şikayet Oluşturma: Üye olduktan sonra, ana ekranda bulunan "Şikayet Yaz" butonuna tıklanarak şikayet konusu, başlık, detay ve gerekli diğer bilgiler girilir 34.
- Reklam ve Marka Tanıtımı: Markanın reklam alanları yönetilebilir ve marka sayfası üzerinden iletişim bilgileri ve web sitesi linki eklenerek, hedef kitleye doğrudan ulaşım sağlanabilir 1.
- Rakip Analizi: Rakip markaların şikayet verileri analiz edilerek, stratejiler geliştirilebilir 1.
Kurumsal üyelik ücretleri 1500 TL'den başlamaktadır ve ücretsiz kurumsal üyelik seçeneği bulunmamaktadır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: