Buradasın
Teknosa iade almıyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Teknosa'dan alınan bir ürünün iade alınmama durumunda ne yapılması gerektiği, ürünün satın alma şekline ve iade edilmek istenme nedenine bağlı olarak değişebilir.
- Kapalı kutu ürünler: Kapalı kutu ürünlerin iadesi, kullanılmamış, hasarsız ve tam olmaları şartıyla, fatura tarihinden itibaren 14 gün içinde yapılabilir 3.
- Kutusu açılmış ürünler: Kutusu açılmış ürünler, 7 gün içinde ve yine kullanılmamış, hasarsız ve tam olarak iade edilebilir 3.
- İnternetten alınan ürünler: İnternetten alınan ürünler, 14 gün içinde koşulsuz şartsız iade edilebilir 1.
- Mağazadan alınan ürünler: Mağazadan alınan ürünler, ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmaları şartıyla, fatura tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir 1. TeknoElit üyeleri için bu süre 30 gündür 1.
İade işlemleri için Teknosa'nın internet sitesindeki "Siparişlerim" bölümünden iade başvurusu yapılabilir 1. Ayrıca, en yakın Teknosa mağazasına giderek de iade süreci başlatılabilir 1.
Bazı durumlarda mağaza, inisiyatif alarak hediye çeki karşılığında iade yapabilir 2.
Daha detaylı bilgi için Teknosa müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: