Buradasın
PTT müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT müşteri hizmetleri şikayetini aşağıdaki yollarla yapabilirsiniz:
- Telefonla: PTT'nin müşteri hizmetleri numarası 444 1 788'dir 12. Bu numarayı arayarak şikayetinizi iletebilirsiniz.
- Web Sitesi Üzerinden: PTT'nin resmi web sitesinde bulunan "İletişim" sekmesi üzerinden online destek alabilir veya şikayet formunu doldurabilirsiniz 14.
- Sosyal Medya: PTT'nin sosyal medya hesapları üzerinden de şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz 1.
- CİMER: Şikayetinizi Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden de yapabilirsiniz 3. Bunun için cimer.csb.gov.tr adresini ziyaret edebilir veya CİMER mobil uygulamasını kullanabilirsiniz.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: