Buradasın
PTT müşteri hizmetleri şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT müşteri hizmetlerine şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon: 444 1 788 numaralı PTT Şikayet Hattı 7/24 hizmet vermektedir 14.
- e-Devlet: turkiye.gov.tr üzerinden PTT Genel Müdürlüğü'ne talep, öneri ve şikayet başvurusu yapılabilir 2.
- CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden PTT ile ilgili şikayetler iletilebilir 4.
- Müşteri Hizmetleri Formu: musterihizmetleri.ptt.gov.tr adresindeki müşteri hizmetleri formu doldurulabilir 4.
- Yazılı Başvuru: PTT Genel Müdürlüğü'ne Necatibey Caddesi No: 110 Ulus - Ankara adresine yazılı olarak başvurulabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: