Buradasın
Müşteri temsilcisi ile nasıl iletişime geçebilirim?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri temsilcisi ile iletişime geçmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Telefon: Turkcell müşteri hizmetleri için 0850 222 20 20 numarası aranabilir 1.
- Canlı sohbet: Web sitelerinde bulunan canlı sohbet özelliği üzerinden anlık mesajlaşarak iletişim kurulabilir 24.
- E-posta: Bazı işletmeler e-posta yoluyla da müşteri desteği sağlamaktadır 4.
- Sosyal medya: Facebook, Twitter gibi platformlarda doğrudan mesaj veya özel hizmet hashtag'leri ile iletişim kurulabilir 4.
- Görüntülü görüşme: Skype gibi uygulamalar üzerinden video görüşmesi yapılabilir 4.
İletişim yöntemleri, işletmeye göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: