Buradasın
Müşteri temsilcileri neden konuşamaz?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri temsilcilerinin konuşamamasının birkaç nedeni olabilir:
- Yetersiz bilgi: Müşteri temsilcisi, temsil ettiği iş ile ilgili her türlü bilgiye sahip olmayabilir veya o bilgilere anında ulaşamayabilir 1.
- Şirket politikaları: Müşteri temsilcisi, yeterli problem çözme yeteneklerine sahip olsa da şirket politikaları onu kısıtlayabilir 3.
- Eğitim eksikliği: Müşteri hizmetleri çalışanları, ürün ve hizmetler hakkında yeterli eğitim almadıkları için bu sorguları cevaplamakta zorlanabilirler 3.
- İletişim sorunları: Müşteri temsilcileri resmi olmaya çalışırken, müşteriler samimi bir iletişim bekleyebilir ve bu durum iletişimde kopukluk yaratabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: