Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Grup sekreterinin ne iş yaptığına dair bilgi bulunamadı. Ancak, genel olarak sekreterlerin görevlerinden bazıları şunlardır:
- Randevu ve toplantı düzenleme 124. Yöneticilerin randevularını planlar ve toplantılarını organize ederler 124.
- Telefon ve e-posta yönetimi 124. Gelen aramaları yanıtlar, e-postaları yönetir ve ilgili kişilere iletirler 124.
- Müşteri ilişkileri 124. Müşterileri karşılar ve ilgili bölümlere yönlendirirler 124.
- Dosya ve belge yönetimi 34. Belgeleri düzenler, sınıflandırır ve dosyalayarak kolay erişilebilir hale getirirler 34.
- Ofis malzemelerinin yönetimi 24. Ofis malzemelerinin stoklarını takip eder ve sipariş verirler 24.
- Gizlilik ve güvenlik 24. Şirket bilgilerinin gizliliğini sağlar ve yedeklenmesini yaparlar 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: