Buradasın
Sekreter ve grup sekreteri arasındaki fark nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sekreter ve grup sekreteri arasındaki fark hakkında bilgi bulunamadı. Ancak, sekreter ve yönetici sekreter arasındaki farklardan bazıları şu şekildedir:
- Sorumluluklar 14. Yönetici sekreter, yöneticisinin işlerini bütün ayrıntılarıyla bilir ve onun yokluğunda işlerini yerine getirebilir 4.
- Yetki 5. Yetki kapsamı, sekreterin sahip olduğu bilgi düzeyi ve inisiyatif alma yeteneği ile ilgilidir 5.
- Eğitim 5. Yönetici sekreterler, genellikle iyi bir eğitim almış ve yabancı dil bilen kişilerdir 4.
- Çalışma alanı 4. Yönetici sekreterler, üst düzey kararların alındığı ve politikaların belirlendiği ortamda görev yapar 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: