Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sekreter olmak için belirli bir eğitim şartı yoktur, ancak bu mesleği icra edebilmek için bazı niteliklere sahip olmak gereklidir 13.
Sekreter olmak için gerekli nitelikler:
- Eğitim: Üniversitelerin Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı ön lisans programından mezun olmak avantaj sağlar, ancak zorunlu değildir 12.
- Beceriler: Sözlü ve yazılı iletişim becerileri, planlama ve organizasyon yeteneği, en az orta seviyede bilgisayar kullanımı, MS Office programlarına hakimiyet, düzgün diksiyon 12.
- Kişisel Özellikler: Sorumluluk sahibi olmak, zaman yönetimi yetisine sahip olmak, stres altında çalışabilmek 125.
Ayrıca, sertifikalı eğitim programlarına katılmak da sekreter olarak çalışma imkanı sunar 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: